Vés enrere Blockets, el primer servei de venda d'entrades en línia amb tecnologia blockchain, desenvolupat #EnResidènciaTallers

Víctor Aguado, alumni UPF del Grau en Enginyeria Matemàtica en Ciència de Dades, i Víctor Ferrer, alumni UPF del Grau en Enginyeria en Sistemes Audiovisuals, ens conviden a conèixer el seu projecte innovador

19.04.2023

Una startup originària de la Universitat Pompeu Fabra que ofereix una solució per a la venda d'entrades a esdeveniments culturals i la gestió dels recintes. Així és Blockets, un projecte que format part de la convocatòria En Residència a l'Àrea Tallers, on hem pogut obtenir recursos i eines clau per al desenvolupament del projecte de manera més completa i accelerada.

Blockets ofereix una plataforma web per vendre entrades i un programari de gestió per recintes culturals

Creada per Víctor Aguado i Víctor Ferrer, alumni UPF del Grau en Enginyeria Matemàtica en Ciència de Dades i el Grau en Enginyeria en Sistemes Audiovisuals, respectivament, la companyia ofereix dues coses: una plataforma web per a la venda d'entrades i un programari de gestió per a tota mena de sales, teatres, espais i recintes culturals. Amb la plataforma, els usuaris poden trobar tota l'oferta cultural de manera fàcil, ràpida i intuïtiva, pretenent fomentar el consum espontani i regular de la cultura.

D'altra banda, el programari de gestió permet la venda d'entrades amb pagaments immediats a totes les parts implicades en l'organització i execució d'un esdeveniment cultural, així com l'automatització de la facturació i la gestió interna. També ofereix tota la part de Data Analytics, amb la qual es vol revolucionar el sector coneixent al client en detall, els seus gustos i hàbits de consum cultural, per tal de començar a prendre decisions basades en dades en tot el sector.

L'embrió, a la Pompeu

Gràcies a la convocatòria #EnResidènciaTallers, des de Blockets vam poder participar en el 4YFN del Mobile World Congress, on vam despertar interès en l’àmbit internacional i vam poder validar el nostre model de negoci a escala global. Actualment, estem desenvolupant l'API i la plataforma d'ús per als usuaris, amb l'objectiu de realitzar un pilot a la ciutat de Barcelona i presentar-lo al Sónar+D 2023, on també hem estat convidats en aquesta edició. A més, hem pogut establir contactes amb altres empreses del sector i rebre sessions de mentoria amb experts, fet que ens ha permès avançar de manera efectiva en la nostra estratègia de creixement. També hem obtingut les eines i els contactes necessaris per fer possible la seva plataforma, així com connectar-nos amb l'ecosistema socioeconòmic i fer del nostre projecte una empresa.

Perfils dels protagonistes:

Víctor Aguado