Vés enrere 2023 Amb Ulls UPF: "El nou any en clau política: en què ens hem de fixar?"

2023 Amb Ulls UPF: "El nou any en clau política: en què ens hem de fixar?"

Amb Natàlia Queralt, Marc Martínez Amat i Toni Rodon.

30.01.2023

El dilluns 30 de gener vam analitzar diversos temes importants de la política internacional, com ara l’erosió de la qualitat de les democràcies arreu del món o la inestabilitat de zones conflictives, amb l'expertesa de:

• Natàlia Queralt, alumni UPF del Grau en Periodisme i del Grau en Humanitats. És analista política d'El Orden Mundial i Responsable de Comunicació i Campanyes de la International Federation of Journalist (IFJ) a Brussel·les.
  • Marc Martínez Amat, alumni UPF del Màster en Recerca en Ciència Política i del Doctorat en Ciències Polítiques i Socials. És professor del Departament de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat i Cap de Política a RAC1.
  • Toni Rodon, alumni UPF de la Llicenciatura en Ciències Polítiques i de l'Administració i del Màster i el Doctorat en Ciències Polítiques i Socials. És professor del Departament de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat.

Recupera el vídeo de la sessió al nostre canal de YouTube.