Vés enrere 2023 Amb Ulls UPF: "Tendències i claus tecnològiques: en què ens hem de fixar?"

2023 Amb Ulls UPF: "Tendències i claus tecnològiques: en què ens hem de fixar?"

Amb Miquel Oliver, Xavier Galceran, Gisela Muñoz-Ferràs i Laia Subirats.

30.03.2023

El dijous 30 de març vam debatre sobre els reptes i oportunitats de la intel·ligència artificial i la ciberseguretat en el món empresarial, les possibles implicacions de sistemes com ChatGPT i el 5G, i quina podria ser l’evolució i impacte d’aquestes tecnologies. Per la sessió, vam comptar amb l'expertesa de:

• Miquel Oliver, professor del Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions de la UPF.
  • Xavier Galceran, alumni UPF del Grau en Enginyeria Telemàtica i Senior Cybersecurity Innovation Manager a la Fundació I2CAT.
  • Gisela Muñoz-Ferràs, alumni UPF del Grau en Economia i Senior Consultant - Tech Business Development a ACCIÓ.
  • Laia Subirats, alumni UPF d'Enginyeria de Telecomunicació i Data Science Researcher a EURECAT.

Recupera el vídeo de la sessió a la nostra llista de reproducció de YouTube.