Vés enrere 2023 Amb Ulls UPF: "Policrisi climàtica"

2023 Amb Ulls UPF: "Policrisi climàtica"

Amb Tomàs Marquès, Ariadna Romans, Didac Amat i Cori Calero

09.05.2023

El dimarts 9 de maig vam debatre sobre com l'emergència climàtica està esdevenint un problema global per al nostre planeta, abocant-lo a una crisi multidimensional (ambiental, social, econòmica, sanitària i política) i de quina manera podem treballar per al Benestar Planetari.

Per la sessió, vam comptar amb l'expertesa de:

• Tomàs Marquès, professor ICREA i catedràtic de Genètica de la UPF, investigador principal de l'Institut de Biologia Evolutiva (CSIC UPF) i alumni UPF del Doctorat en Ciències de la Salut i de la Vida.
  • Ariadna Romans, alumni UPF del Grau en Ciències Polítiques i de l'Administració i estudiant de Màster en Estudis de Desenvolupament Internacional a la Universitat d'Amsterdam.
  • Didac Amat, alumni UPF del Grau en Ciències Polítiques i de l'Administració i el Grau en Dret i doctorand en Dret Internacional Climàtic a la UPF.
  • Cori Calero, alumni UPF del Grau en Periodisme i periodista ambiental i divulgadora científica a TV3.

Recupera les píndoles de vídeo de Didac Amat i d'Ariadna Romans.