Vés enrere 2022 Amb Ulls UPF: "La Gran Dimissió: mite o realitat?”

2022 Amb Ulls UPF: "La Gran Dimissió: mite o realitat?”

Amb Meritxell Arús, Marta Campabadal i Pere Jódar

14.06.2022

Sabies que durant el 2021, milions de treballadors i treballadores estatunidenques van deixar la seva feina de forma voluntària?

Aquest fet, conegut com a Gran Dimissió, va fer sorgir diverses qüestions: quins són els desencadenants d'aquesta renúncia suposadament massiva? Com han de gestionar les empreses la captació de talent d’ara endavant? I, des de les veus més escèptiques, es tracta d'un miratge periodístic o d'un fenomen real?

Coneix més sobre l'anomenada Gran Renúncia amb:

• Meritxell Arús, directora de màrqueting i comunicació de Schneider Electric Ibèria i alumni de la Llicenciatura en Economia i en Ciències Polítiques i de l'Administració de la UPF.
  • Marta Campabadal, becària Fulbright recentment graduada d’un Màster de Periodisme de la Universitat de Columbia a Nova York i alumni del Grau en Periodisme de la UPF.
  • Pere Jódar, doctor en Sociologia i professor titular jubilat del Departament de Ciències Polítiques i Socials de la UPF.

Recupera el vídeo de la sessió al nostre canal de YouTube.