Vés enrere 2022 Amb Ulls UPF: “Innovació en el sector legal”

2022 Amb Ulls UPF: “Innovació en el sector legal”

Amb Isabel Cervantes, Sara Guillén Coll, Fco. Javier García Pérez i Mireia Artigot

15.11.2022

La tecnologia ha avançat molt en les últimes dècades, però tot sembla indicar que encara existeix una gran bretxa entre les possibilitats existents i l'adopció real per part dels despatxos i departaments jurídics de les organitzacions tant públiques com privades.

El dimarts 15 de novembre vam analitzar els principals reptes i oportunitats de la innovació, la transformació digital i l'aplicació de la tecnologia (intel·ligència artificial, blockchain, smart contracts, etc.) en el sector legal.

En vam debatre en una taula rodona amb l'expertesa de diversos alumni UPF, explorant què s'està fent i què caldria fer, des dels despatxos, departaments legals i administració pública per facilitar al client i usuari agilitat i comprensió dels processos:

• Isabel Cervantes, alumni UPF de la Llicenciatura en Dret i Legal Innovation a Volkswagen.
  • Sara Guillén Coll, alumni UPF del Doble Grau en Dret i Administració i Direcció d'Empreses, i Legal Digital Transformation al Departament de Justícia, Drets i Memòria Generalitat de Catalunya.
  • Fco. Javier García Pérez, alumni UPF de la Llicenciatura en Dret i en Administració i Direcció d'Empreses i Counsel a Uría Menéndez.

La taula rodona va ser moderada per Mireia Artigot, alumni UPF de la Llicenciatura en Dret i en Ciències Econòmiques i Empresarials, i professora del Departament de Dret de la Universitat.

Recupera el vídeo de la sessió al nostre canal de YouTube.