Vés enrere 2022 Amb Ulls UPF: “El món rural, clau per a un planeta sostenible”

2022 Amb Ulls UPF: “El món rural, clau per a un planeta sostenible”

Amb Laia Angrill, Anna Querol, Anna Maria Capdevila i Carla Lancelotti.

29.11.2022

El dimarts 29 de novembre vam celebrar una taula rodona en la qual analitzarem la importància del desenvolupament del món rural, centrant-nos en tres eixos principals:

• El rol d'una pagesia jove i forta amb la Laia Angrill, alumni UPF del Grau en Global Studies i responsable d'una explotació lletera a Peramola.
  • El necessari repoblament del món rural amb l'Anna Querol, estudiant del Grau en Dret i alumni UPF del Grau en Ciències Polítiques i de l'Administració. El seu TFG versa sobre els "Desequilibris demogràfics i la seua dimensió social: el paper de la comunitat en el procés de revitalització rural".
  • El potencial de l'emprenedoria en el món rural amb l'Anna Maria Capdevila, alumni UPF de la Llicenciatura en Ciències Polítiques i de l'Administració i coordinadora de Ponent Coopera - Ateneu Cooperatiu de les terres de Lleida, un dispositiu de foment i promoció de l'Economia Social i Solidària al territori de Ponent.

La taula rodona va ser moderada per Carla Lancelotti, professora del Departament d'Humanitats de la UPF i directora del centre d'estudis de benestar planetari de la nostra universitat.

Recupera el vídeo de la sessió al nostre canal de YouTube.