Vés enrere Nova Aula per a la Gent Gran a Calella

Nova Aula per a la Gent Gran a Calella

L'Aula d'Extensió Universitària de Calella és la desena aula d'extensió univesitària vinculada a la UPF.
28.07.2010

El dia 28 de juliol el rector de la Universitat Pompeu Fabra va acceptar la sol·licitud de vinculació a la nostra universitat de l'Aula d'Extensió Universitària de Calella per a Gent Gran. Amb aquesta aula la UPF té ja 10 aules de gent gran vinculades a la universitat, la meitat de les quals es situen al nord de la ciutat de Barcelona: Badalona, Santa Coloma de Gramenet, Mataró, Arenys de Mar, i ara Calella.

El compromís de la Universitat Pompeu Fabra amb totes les modalitats de formació continuada fa que la nostra universitat sigui la que té el major nombre d'aules de gent gran tutelades.

La primera junta de l'aula de la gent gran de Calella està encapçalada per la presidenta, Sra. Sílvia López Fontrodona, que és llicenciada amb Grau en Història de l'Art i en Antropologia Cultural; el vicepresident, Sr. Jorge Castañe Ballesta, que és llicenciat en Teologia i professor d'ESO i Batxillerat; el secretari, Sr. Lluis Barri Vila, que és membre del Consell de Cultura Municipal de Calella i té diversos càrrecs a vàries associacions de Calella; i la tresorera, Sra. M. Dolores de Merlo Verges, titulada en francès per l'EOI de Barcelona i per la Cambra del Comerç Francesa de Barcelona; completen la Junta com a vocals, el Sr. Jordi Amat Teixidó, que és Doctor en Història Contemporània, professor d'ESO i compta amb un total de 16 llibres publicats i la Sra. M. Luisa Martín Hernando, llicenciada en Pedagogia Infantil i mestra de parvulari.