Vés enrere Incorporació de dues Aules per a la Gent Gran

Incorporació de dues Aules per a la Gent Gran

El curs 2011-2012 la UPF incorpora les aules d'extensió universitària de Masnou i Timó per a la gent gran

23.09.2011

El dia 22 de setembre el rector de la Universitat Pompeu Fabra signà la resolució d'acceptació d'adhesió a la nostra universitat de dues aules d'extensió universitària. Es tracta de l'Aula d'Extensió Universitària de Masnou i l'Aula d'Extensió universitària Timó.

Amb aquesta incorporació la UPF comptarà amb un total d'onze aules per a la gent gran, incrementant així la seva representació al Maresme.

L'aula de Masnou té com a president el Sr. Carles de la Torre. Ofereix conferències periòdiques, tallers , seminaris, viatges i sortides relacionades amb els temes tractats a les conferències que tindran lloc a Can Malet (c/ Sant Felip, 2)  del Masnou.

L'aula Timó,  és una associació ciutadana per difondre la cultura als municipis de  Mongat i de Tiana, i té com a president el Sr. Miquel Palau Curto. Aquesta aula programa dues xerrades mensuals de periodicitat quinzenal, que es realitzen de manera rotativa a Mongat ( Biblioteca Tirant lo Blanc)  i Tiana (sala Albéniz).

Com en totes les aules tutelades per la UPF, aquesta té cura del nivell i el rigor acadèmic de les conferències, que són impartides habitualment per professors universitaris o per persones reconegudes pels seus coneixements dins del seu camp específic.