Vés enrere Inauguració Curs 2013-2014 Aula Santa Coloma de Gramenet

Inauguració Curs 2013-2014 Aula Santa Coloma de Gramenet

El proper dia 2 d'octubre a 2/4 de 6 de la tarda, a la Biblioteca Salvador Cabré de Singuerlín, es farà l'acte d'inauguració el curs 2013-2014 de l'Aula d'Extensió Universitària de Santa Coloma de Gramenet.

La lliçó inaugural anirà a càrrec del Dr. Sebastià Serrano, Catedràtic de la Universitat de Barcelona amb la conferència "La comunicació al segle XXI"

* Activitat restringida als socis/alumnes de l'Aula.

16.09.2013

* Activitat restringida als socis/alumnes de l'Aula.