Vés enrere Reunions trimestrals

Reunions trimestrals

A l'inici de cada trimestre una representació de cada aula es reuneix amb el secretari general al Rectorat.
12.01.2011

Abans d'iniciar cada trimestre del curs acadèmic, el secretari general es reuneix amb els presidents i els coordinadors de les aules d'extensió universitària per fer un repàs de les activitats realitzades i per presentar  la programació del nou trimestre; l'intercanvi d'experiències és un important instrument de millora de la programació acadèmica, i també és la via per a realitzar un seguiment i avaluació continua de les aules per part de la Universitat.

AulesGentGran.UPF_20.12.2010

La fotografia correspon a la reunió del dia 20 de desembre de 2010, a la Sala de Juntes del rectorat, a la que hi van assistir representants de totes les aules.