Vés enrere Inauguració Curs 2013-2014 Aula d'Extensió Universitària d'Arenys de Mar

Inauguració Curs 2013-2014 Aula d'Extensió Universitària d'Arenys de Mar

El proper dia 1 d'octubre a les 18:00 h. s'inaugura el curs 2013-14 de l'Aula d'Extensió Universitària d'Arenys de Mar. l'Acte es farà al Teatre Municipal d'Arenys, i serà presidit per la presidenta d'AFOPA, els alcaldes d'Arenys de Mar i d'Arenys de Munt, i la vicerectora de Responsabilitat Social i Promoció de la Universitat Pompeu Fabra.

* Activitat restringida als socis/alumnes de l'Aula.

16.09.2013

* Activitat restringida als socis/alumnes de l'Aula.