El maig del 2018 es va engegar la sisena convocatòria de Doctorat Industrial (DI2018), vigent fins al mes de desembre del 2018.

El Pla de Doctorats Industrials, gestionat per l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR), compta amb el suport de la UPF, de la resta d'universitats catalanes i del món empresarial, per afavorir la transferència de coneixement al sector productiu.

La Universitat Pompeu Fabra ha sol·licitat en la convocatòria del DI-2018 tres ajuts de Doctorat Industrial, els quals li han estat concedits. Els ajuts corresponen als projectes universitat-empresa següents:

Doctorat en Comunicació-Empresa: Estudio Bay S.L. (VYSION)

Modalitat d'ajut: cofinançament

Import: 33.960 euros (UPF i doctorand)

Investigadora: Laura Aymerich

Projecte: "Accessibilitat i desenvolupament d'usos positius aplicats de realitat virtual i augmentada per a persones amb mobilitat reduïda"

Doctorat en TIC-Empresa:NTENT

Modalitat d'ajut: cofinançament

Import: 33.960 euros (UPF i doctorand)

Investigador: Vicenç Gomez

Projecte: "Representation learning on graphs for web data"

Doctorat en DRET-Empresa: Cuatrecas, Gonçalves Pereira, S.L.

Modalitat d'ajut: específic

Import: 8.472 euros (doctorand)

Investigadors: Raquel Montaner i Iñigo Ortiz de Urbina

Projecte: "Imputació penal i compliance als grups de societats"

La Universitat Pompeu Fabra ha rebut un total de 30 ajuts de Doctorat Industrial, el que suposa una subvenció de 751.752 euros.