Universitat Pompeu Fabra

Publicació de l'ebook Ètica i Filosofía Política: Assumptes públics controvertits, de Francisco Fernández Buey

24-11-2011

L'ebook Ètica i filosofia política. Assumptes públics controvertits ha estat escrit pel professor Francisco Fernández Buey, Catedràtic de Filosofía Moral i Política del Departament d'Humanitats de la UPF. El text consta dels següents capítols: de l'ètica a la política, de la trobada entre cultures, de la guerra i la pau, de la natura, de la democràcia, sobre tecnociència i bioètica. L'equip de la USQUID d'Humanitats de la UPF, ha assumit l'edició, creació de l'hipertext, traducció i maquetació de l'ebook. Cosulta l'ebook sencer aqui.

Darrera actualització 24-11-2011