16.01.2018

Esdeveniment sobre Publicitat i Imatge Corporal. Mi Cuerpo ¿Me gusta?

Flyer_caraL'esdeveniment, gratuït, està organitzat pel grup de recerca MediaCorp que lidera el Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra i en el qual participen altres 7 universitats públiques espanyoles i busca traspassar les barreres de l'àmbit acadèmic generant transferència de coneixement real als actors implicats.

En aquesta línia, es busca visibilitzar la problemàtica i sensibilitzar els diferents públics respecte a la influència de la publicitat en la construcció d'imatge corporal (no) saludable, per al que es pretén generar un debat entre professionals de la comunicació, l'educació, la salut, organitzacions del tercer sector i totes aquelles persones vinculades amb el tema.

La jornada estarà dividida en dues parts, un matí de taules debat i dos panells de temàtica específica a la tarda (publicitat i estereotips de gènere i maternitat i imatge corporal).

Consulteu el programa en aquest enllaç. Podeu trobar informació detallada a la web.

Inscripció gratuïta