14.11.2017

Acte d'inauguració del curs acadèmic 2017-18 del Grau en Periodisme

cartell_inauguracio_periodisme17_18-001El proper  dimarts 21 de novembre es celebrarà l'acte d'inauguració del curs acadèmic 2017-18 del Grau en Periodisme de la Universitat Pompeu Fabra.

L'acte consistirà en un diàleg que portarà per títol "És necessari el periodisme avui?" on hi intervindran  Patricia Plaja, cap de premsa dels Mossos d'Esquadra, el periodista Ramon Besa i  Enric Juliana, director adjunt de  La Vanguardia.

L'acte, que estarà presidit pel degà de la Facultat de Comunicació,  Carles Singla, començarà a les  16.30h a l'auditori del Campus Poblenou.

En el transcurs de la lliçó inaugural es farà el lliurament de la  Distinció Honorífica concedida per Cáritas Diocesana de Barcelona al Treball de final de Grau del curs 2016-17 amb millor contingut social.

L'acte es podrà seguir en directe des d' aquest enllaç.