Mariona Amengual Obrador, graduada en Traducció i Interpretació i Llengües Aplicades, guanya una menció especial als Premis a la Recerca en Gènere 2023 per als seus TFGs

27.11.2023

El passat dijous 24 de novembre es van lliurar els Premis a la Recerca en Gènere al Campus de la Ciutadella de la UPF. Són premis atorgats per la Universitat Pompeu Fabra i l’Institut Català de les Dones.

Dins de la convocatòria del premi al Millor Treball de Grau a la Recerca en Gènere, del curs 2022-2023, IX edició, s’ha atorgat una Menció especial a Mariona Amengual Obrador, pels seus treballs de TFG “Vocabulari del col·lectiu LGTB+ per a infants de primària" i "Infografia per a infants: descobrim el col·lectiu LGTB +”.

La Mariona és graduada en Traducció i Interpretació i en Llengües Aplicades (promoció 2018-2022). Donem l’enhorabona a la Mariona per aquesta Menció especial!!

Categorías:

ODS - Objetivos de desarrollo sostenible:

Els ODS a la UPF