Atrás

Torna el 7 de novembre el MOOC Parla'm amb les mans i escolta'm amb els ulls: introducció a la llengua de signes catalana

22.09.2016

Parla'm amb les mans i escolta'm amb els ulls: introducció a la llengua de signes catalana, el MOOC que pretén, d’una banda, iniciar els participants en l’aprenentatge de la llengua de signes catalana i, també, sensibilitzar la població en general sobre la necessitat i l’enriquiment que implica la comunicació amb les persones sordes per mitjà de la seva llengua natural, que és la llengua de signes. Tot i que la llengua de signes catalana té un reconeixement normatiu important, és una llengua desconeguda i poc visible perquè la sordesa és una discapacitat generalment poc visible. Afavorir que la població en general, i la comunitat universitària en particular, conegui i s’aproximi a la realitat de la comunitat sorda és enriquidor, tant per a les persones sordes com per a les oients, i contribueix a evitar l’exclusió social a què s’aboca la comunitat sorda en general.

Més informació a catàleg MOOC UPF

Multimèdia