Març: el mes de dos nous MOOC UPF!

Ja tenim data d'estrena de dos nous MOOC (massive open online courses) de la Universitat Pompeu Fabra sobre temes de medicina i economia.

15.03.2016

Dos nous MOOC (massive open online courses) de la Universitat Pompeu Fabra sobre temes de medicina i economia.

La UPF estrena dos nous cursos gratuïts de dues branques diferents. Per un costat, “Medicina, literatura y cine” del professor Josep Eladi Baños de la Facultat de Ciències de la Salut i de la Vida, i per un altre costat, “El futuro del dinero” de la Fundació Bankinter (Open Akademia) i la UPF on participen professors con en Miquel Oliver de l’ESUP i en Xavier Puig de l’IDEC.

Els dos MOOC s’estrenen el 30 de març a la plataforma MiríadaX. Per més informació i inscripcions podeu consultar el catàleg de MOOC.

Multimèdia

Categorías: