Atrás Publicació del llibre de la jornada HEALTHCOM'19

Publicació del llibre de la jornada HEALTHCOM'19

10.12.2019

El 28 de febrer d’enguany va tenir lloc a la II jornada Healthcom de Comunicació, llenguatge i salut. L’equip de treball del grup IULATERM, sota la coordinació de la investigadora principal del projecte JUNTS (la Dra. Rosa Estopà), va prendre el compromís d’editar les conferències i ponències en diversos formats i d’informar quan el llibre estigués publicat.

Ens fa il·lusió anunciar-vos que l’editorial Documenta universitària acaba de publicar, en suport paper i en suport digital, el llibre Comunicació, llenguatge i salut / Comunicación, lenguaje y salud. Estratègies lingüístiques per millorar la comunicació amb el pacient / Estrategias lingüísticas para mejorar la comunicación con el paciente.

El llibre es pot adquirir en els diversos formats disponibles a la pàgina web de Documenta universitària.