Atrás CARTOGRAFÍA DE LOS CAMINOS. Dunhuang y el Románico en la Península Ibérica

CARTOGRAFÍA DE LOS CAMINOS. Dunhuang y el Románico en la Península Ibérica

11.01.2017

L'exposició compta amb 55 fotografies de Dunhuang i diversos llocs de la Península Ibèrica que narren la construcció en imatges del llenguatge simbòlic del budisme i del cristianisme en els camins del pelegrinatge.

Les fotografies han estat cedides temporalment per Dunhuang Academy Research, Museu Nacional d'Art de Catalunya (Barcelona), Museu del Prat (Madrid), Centre de Conservació del Romànic (Boí), la Col·legiata de Sant Isidor (Lleó), Catedral de Jaca i de Santiago de Compostel·la, entre d'altres.

Acte d' inauguració

Dia i hora: Divendres 20 de gener de 2017 a les 19.00h
Lloc: Auditori del Campus de la Ciutadella de la UPF

• Sra. Eva March, Universitat Pompeu Fabra
  • Sra. Isabel Cervera, Universidad Autónoma de Madrid
  • Sr. Manel Ollé, Universitat Pompeu Fabra

Activitat GRATUITA, aforament limitat.

INSCRIPCIÓ INAUGURACIÓ EXPOSICIÓ
L'exposició romandrà oberta al públic del  20 de gener al 12 de febrer del 2017 a la Sala d' Exposicions del Campus de la Ciutadella de la UPF (Ramon Trias Fargas, 25-27, 08005, Barcelona)

Aquesta activitat està organitzada per la Fundació Institut Confuci de Barcelona (FICB) amb la col·laboració de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), el Instituto Cervantes de Pekín, Hanban / Seu Central del Instituto Confucio, el Instituto Confucio de Madrid i la Dunhuang Academy.