Atrás 2019/04 Ajuts per a contractes predoctorals per a la formació de doctors

Tancada

L'Agència Estatal d'Investigació ha obert la convocatòria d’Ajuts per a contractes predoctorals per a la formació de doctors (abans FPI)

Termini de sol·licituds: 17 octubre - 7 novembre 2019 a les 14:00 hores (hora peninsular).

Perfil de les places

El proyecto de investigación “España y Francia: intereses dinásticos e intereses nacionales (1701-1733)” del Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades (IP: Joaquim Albareda).

Convoca una beca predoctoral FPI para la realización de una tesis doctoral en torno a la temática: el marqués de Trivié, enviado de Víctor Amadeo de Saboya durante la guerra de Sucesión y, posteriormente en Londres (correspondencia, informes y actividad política). Los candidatos deberán acreditar el conocimiento de las lenguas francesa e italiana.

El projecte de recerca "Competencia transcultural en aulas universitarias multilingües y multiculturales con plena docencia en inglés. Lenguas, actitudes, sensibilidad intercultural e identidad de l'AEI/FEDER,UE (IP: Mireia Trenchs) convoca una beca predoctoral FPI d'acord amb la informació següent:

Per al contracte predoctoral relacionat amb el projecte Translinguam-Uni, busquem un/a doctorand/a que tingui interès en dur a terme una tesi relacionada amb l'àmbit de l'adquisició de la llengua anglesa oral o escrita i que s’interessi també per qüestions de sociolingüística, multilingüisme i, sobretot, interculturalitat. Els candidats haurien de tenir formació prèvia en lingüística aplicada i/o formal o en sociolingüística. En el moment de realitzar la sol·licitud, s'haurà d'acreditar coneixement avançat (C1 com a mínim, o nadiu) de la llengua anglesa, a més d'un nivell mínim de B2 o nadiu en castellà o català. Si no es tenen acreditacions oficials del nivell lingüístic, els candidats poden presentar altres certificacions o justificar per escrit el seu nivell. Es valoraran molt positivament els coneixements avançats en aquestes tres llengües així com els coneixements i les competències en altres llengües aquí no esmentades. Cal que els/les candidat(e)s explicitin també els seus coneixements de mètodes d'investigació, de recursos tecnològics i instrumentals per a la investigació, de tractament de dades (i.e. transcripcions, etiquetatge de corpus, bases de dades) i d'anàlisi de dades (i.e. estadística descriptiva i inferencial).

El proyecto Construcción y reforma de sociedades coloniales en el Imperio español y sus rivales europeos. Un marco comparativo (Siglos XVI al XX)”

Convoca una beca para la realización de una tesis doctoral sobre el impacto de la abolición del tráfico negrero en la economía política de los imperios y la organización del trabajo desde el siglo XVIII. Se tratará igualmente de establecer el contexto en que se producen estos cambios, así como sus consecuencias y límites.

21-10-2019