Atrás L'equip de GameSquare als GSEA 2018

L'equip de GameSquare als GSEA 2018

04.04.2018

El 9 de febrer, GameSquare va participar als Global Student Entrepreneur Awards Espanya 2018 (GSEA) quedant entre els 3 finalistes de l’edició espanyola i entre els 6 finalistes espanyols de la edició internacional.

GSEA és la primera competició mundial per a estudiants que tenen una empresa o start-up i que, alhora, estan cursant els seus estudis universitaris. Els nominats competeixen entre ells a través de pitchs davant d’empreses i inversors en una sèrie de competicions locals i/o nacionals fins arribar a les finals mundials de GSEA.

GameSquare no para i el passat 7 de març van participar a l'UPF Start Up Showcase (organitzat per la Unitat d’Innovació i l’UPF Bussiness Shuttle), on van presentar el seu projecte juntament amb altres 6 projectes de diferents sectors davant d’inversos i acceleradores d’empreses. Podeu llegir la notícia en aquest enllaç.

QUÈ ÉS GAMESQUARE? La nova  plataforma de compravenda geolocalitzada de videojocs i videoconsoles que permet als usuaris comprar I vendre els seus títols de forma instantània, segura i assegurant sempre el preu just en les transaccions. Com? Gràcies a un accés continu a la informació sobre el valor actual de mercat  i el preu real dels productes; a les recomanacions personalitzades a compradors I venedors per trobar l’oferta que s’adapti millor a les seves preferències; I a una alternativa de pagament que substitueix l’efectiu per un procés de mediació de la pròpia aplicació entre venedor i comprador, que garanteix a aquest un període de prova i a aquell la possibilitat de recuperar el producte si ha estat rebutjat.

A més de tenir menció en els premis Hacklab, recentment s’han incorporat al programa d'incubació de MagisTeams, una incubadora especialitzada en start-ups d'àmbit tecnològic.

Si voleu conèixer més sobre el projecte, podeu visitar la seva pàgina web,www.gamesquare.es i la seva secció a la web del HackLab, https://www.upf.edu/web/hacklab/gamesquare

Us interessa? Contacteu amb Gerard Jané per més informació: [email protected]