Atrás Entrevista a Un Gomet Vermell, guanyadors del Premi Hacklab 2017

Entrevista a Un Gomet Vermell, guanyadors del Premi Hacklab 2017

04.10.2017

Un Gomet Vermell, guanyadors de la primera edició dels Premis Hacklab, han estat entrevistats per la web de la UPF on expliquen les motivacions i el procés darrere del seu projecte. També mencionen com el premi Hacklab ha fet "d'Un Gomet Vermell un projecte molt més ambiciós", ja que els ha permés a invertir en nous recursos i alhora a visibilitzar la campanya i a donar-los a conèixer. Podeu llegir l'entrevista completa aquí.

Els premis Hacklab i els seus guanyadors també han estat mencionats en la web del CLIK (Centre per a la Innovació en Aprenentatge i Coneixement). Podeu fer-li un cop d'ull a la notícia aquí

El premi Hacklab és una iniciativa de la UPF que reconeix econòmicament projectes ideats per estudiants universitaris provinents de disciplines diferents. En la seva primera edició, té l’objectiu de promoure, fomentar i facilitar l'autoaprenentatge, l'intercanvi de coneixements interdisciplinars i la col·laboració entre estudiants al voltant de temes com la tecnologia, la comunicació o les arts digitals.