Atrás Estudiants d’enginyeries de la Universitat CityU visiten el Departament de Tecnologies a la UPF

La visita va formar part de les diverses activitats organitzades pel Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya (CTTC), en el marc del programa de pràctiques internacionals (Overseas Internship Scheme -OIS) de la CityU.  El CTTC va acollir a 8 estudiants seleccionats.

03.08.2018

El passat 20 de juliol, 8 estudiants d’enginyeries de la Universitat CityU, HongKong, van visitar les instal·lacions del Departament de Tecnologies de la UPF. Durant la visita, els estudiants visitants van poder conèixer de més a prop l’activitat investigadora del nostre Departament, especialment en relació amb l'oferta d’estudis de màster i programes de doctorat que ofereix. La finalitat d'aquesta visita era contribuir a orientar-los en el desenvolupament de la seva carrera professional com a enginyers i potencials investigadors.