Atrás Benvinguda als estudiants del grau en "Industrial Technologies and Economic Analysis"

12.02.2020

Dilluns 11 de febrer, a l’Auditori, va tenir lloc l’acte de benvinguda al Campus Ciutadella dels estudiants del grau en "Industrial Technologies and Economic Analysis" presidit pel rector de la UPC, Francesc Torres, i el vicerector adjunt al rector, Pelegrí Viader.

La conferència inaugural va anar a càrrec de la directora general de FemCAT i enginyera industrial, Sra. Teresa Navarro.

A més, l’acte va comptar amb les intervencions de la Sra. Neus Cónsul, directora de l’ETSEIB de la UPC; Sr. Walter García-Fontes, degà de la Facultat d’Economia i Empresa de la UPF i Sr. Luis Miguel García, director de Recursos Humans de Nestlè