Atrás 19/10/21: Workshop Sostenibilitat en l'audiovisual

19/10/21: Workshop Sostenibilitat en l'audiovisual

Activitat dirigida a estudiants de grau, màster i doctorat de la UPF i altres col·lectius
11.10.2021

19 d'octubre del 2021

17.00 - 19.00 h

Sala 51.100 - 1a planta edifici 51. La Nau - Campus del Poblenou

@comunicacioUPF

@comunicacioupf

Saps que les teves produccions es poden produir amb criteris responsables? Al llarg de dues hores, aquest taller posa al teu abast criteris i polítiques de Responsabilitat Social que pots incloure a l’hora de crear, dissenyar, produir i comunicar els teus treballs audiovisuals. La sostenibilitat és un concepte transversal i global que s’està constituint en un nou paradigma de gestió ètica aplicat a l’audiovisual i que cada vegada té més incidència i reconeixement al sector. No només parlarem de green shootings, si no de representació i integració de la diversitat, incorporació de la perspectiva de gènere, consum de proximitat, espais de cures i una nodrida llista d’aspectes que pots tenir en compte a l’hora de posar en marxa la teva producció audiovisual. Preparat per ser part d’una nova generació de l’audiovisual responsable i compromesa socialment!

Formador: Chus López, PhD. Roquetes-Barcelona, ​​1984. Va estudiar Humanitats i és Doctor en aquesta disciplina per la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha cursat un Màster Oficial en Gestió Cultural per la Universitat de Barcelona i diversos Màsters en l'ESCAC (Escola Superior de Cinema i Audiovisual de Catalunya). És professor associat del Departament de Comunicació de la Universitat CEU Abat Oliba i és professor col·laborador de la Universitat Oberta de Catalunya en Alternatives Econòmiques. Actualment també és soci-fundador de creaRSA SCCL i coordinador de RRHH, així com director de promoció i comunicació de l'entitat. El seu propòsit personal i professional és la Responsabilitat Social Audiovisual (RSA).

Aquesta activitat s'emmarca en el projecte Planetary Wellbeing de la UPF.