Atrás Arriba un nou número del suplement Cetrencada als quioscos

Arriba un nou número del suplement Cetrencada als quioscos

24.03.2021

El proper dijous 25 de març arriba als quioscos amb el diari El Punt Avui el número 74 de Cetrencada, suplement, editat i produït pels alumnes de tercer del grau en Periodisme a l'assignatura Taller Integrat de Periodisme. En aquest número hi trobareu, entre d'altres, els següents treballs periodístics:

• Entrevista a Carlos Carrizosa, presidenciable de Ciutadans a Catalunya el 14-F: "El 'tirón' d'Arrimadas és molt superior al que tinc jo".
  • Reportatge central: Joves d'alta graduació. El consum d’alcohol s’estén entre els joves a través dels jocs en grup.
  • Reportatge: Tik Tok. Èxit enmig de la boira. La xarxa social afavoreix el misteri sobre com es distribueixen els vídeos, i com es poden guanyar diners, amb l'aplicació de moda als mòbils de la 'Generació Z'.
  • Treball de Camp: Una generació nòmada. Les successives crisis, i a vegades la manca d'oferta ajustada a la pròpia vocació, empenyen un gruix creixent d'estudiants a marxar a estudiar a l'estranger.
  • Contraportada amb l'Andrea C. Orts, 'scout' del RCD Espanyol. "He hagut de ser friqui per ser respectada".