Atrás 16/10/20: Estrena del Documental “El temps que resta”

16/10/20: Estrena del Documental “El temps que resta”

Estrena del documental “El temps que resta” a l’auditori del Campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra

09.10.2020

divendres 16 d'octubre del 2020

18.30 h

Auditori - Campus de la Ciutadella - Universitat Pompeu Fabra

Inscripció

El documental “El temps que resta” explica com en un context d’emergència el moviment de justícia climàtica fa un pas endavant. Molt marcat per l’energia de les joves, encarnades per les Fridays for Future, i per la determinació de passar a l’acció a través de la desobediència civil de col·lectius com Rebel·lió o Extinció o 2020 Rebelión por el Clima, el documental vol posar en valor tot el treball fet pel moviment en aquest últim any creant xarxa, connectant empaties, aprenent dels ecofeminismes i de les companyes del Sud Global i, en definitiva, eixamplant el marc de la justícia climàtica.