Atrás 02/12/19: Lliçó inaugural dels estudis de Publicitat i Relacions Públiques

02/12/19: Lliçó inaugural dels estudis de Publicitat i Relacions Públiques

Lliçó inaugural estudis de Publicitat i Relacions Públiques curs acadèmic 2019-2020

02.12.2019

"Sí, podem canviar el món" a càrrec de Samanta Júdez, Managing Director DDB Barcelona

Data: 2 de desembre del 2019

Hora: 10.00 h

Lloc: Auditori - Campus del Poblenou - Universitat Pompeu Fabra

Samanta Júdez. Llicenciada en publicitat per la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha cursat estudis d'Administració i Direcció d'Empreses a la Universitat Pompeu Fabra. Va iniciar la seva carrera en recerca de mercats, en ECO Consulting e Ipsos on va desenvolupar funcions tècniques i de direcció d'estudis publicitaris, imatge i eficàcia durant 7 anys. Es va incorporar a DDB el 2005 com a planner de Volkswagen i el 2007 va començar a dirigir l'equip d'estratègia de l'agència a Barcelona. Des del 2012 és la responsable del Departament de Planificació Estratègica de l'agència a Espanya.