Atrás Novembre-desembre: Curs Masters of Photography (Fotografia pràctica intensiva)

Novembre-desembre: Curs Masters of Photography (Fotografia pràctica intensiva)

La fotografia és una eina fonamental en publicitat. El coneixement fotogràfic ens permet transmetre infinitat de missatges i conèixer aquest llenguatge en profunditat és essencial en el món laboral
07.11.2019

L'objectiu del curs és apendre a llegir i analitzar els diferents aspectes tècnics i artístics d'una imatge posant especial interès en la il·luminació i la direcció artística.

Apendrem a valorar aquests elements en profunditat a travès d'excercicis pràctics. Per saber llegir i valorar una fotografia, la millor manera és apendre a construïrla.

El curs es centra sobretot en la creació d'un projecte fotogràfic de temàtica lliure i personal de l'alumne.

Total hores: 20 hores impartides íntegrament per Nacho Gómez Gómez

Dies de l'activitat: del 19 de novembre al 20 de desembre. Dimarts (12.30 - 14.30 h) i divendres (11.00 - 13.00 h)

Preu: 150,00,-€

Destinataris de l'activitat: curs adreçat a tota la comunitat universitària de la Universitat Pompeu Fabra. Especialment adreçat als alumnes de 3r i 4t curs del Grau de Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Pompeu Fabra.

La superació d'aquest curs implicarà l'obtenció d'1 ECTS.