Atrás Ojos Negros arriba als cinemes

Ojos Negros arriba als cinemes

19.07.2019

El divendres 19 de juliol s’estrena als cinemes el llargmetratge Ojos Negros, dirigit per les alumni Marta Lallana i Ivet Castelo amb la col·laboració d'Iván Alarcón i Sandra García, també alumni del Grau en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra.

Produïda per Nanouk Films i distribuïda per Filmin, Ojos Negros va néixer d’un Treball de Fi de Grau de Comunicació Audiovisual tutoritzat per Gonzalo de Lucas i Jonás Trueba, així com per Javier Rebollo i Clara Roquet en el context del conveni UPF-Fundació SGAE. Al mateix temps, el projecte va ser seleccionat al Pitching Universitat-Indústria del Clúster de l’Audiovisual de Catalunya.

En el seu recorregut per festivals de cinema, Ojos Negros ha guanyat la Biznaga de Plata 2019 a Millor Pel·lícula del Festival de Cine de Màlaga, i ha estat la pel·lícula d’apertura del Món Filmat, així com format part de les seccions competitives i oficials del Buenos Aires Festival Internacional de Cine (BAFICI), el Festival de Cine D'Autor de Barcelona (D’A), l’Atlàntida Film Festival, el Festival Internacional Buñuel Calanda i el Cerdanya Film Festival.

A partir del divendres 19 de juliol, els cinemes on es podrà veure Ojos Negros son:

• Cines Verdi Park (Barcelona)
  • Cines Renoir Princesa (Madrid)
  • Cinema Truffaut (Girona)
  • Espai Funatic (Lleida)
  • Cines Groucho (Santander)
  • Cines Numax (Santiago de Compostela)
  • Cines Albéniz (Málaga)

Visualitza el tràiler