Atrás 12/01/22: Jornades Diàlegs d'Indústria. Sessió 2: Com puc finançar el meu projecte?

Activitat adreçada als estudiants del Grau en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra
07.01.2022

12 de gener del 2022

Auditori - Campus del Poblenou - Universitat Pompeu Fabra

@comunicacioUPF

@comunicacioupf

Quina és la diferència entre el finançament públic i el privat? A quines subvencions públiques puc accedir aquí a Catalunya? Quin òrgan les concedeix? Quin és el procés per accedir-hi? Què vol dir finançament privat? Per què és important?

A la segona sessió de Diàlegs d’Indústria parlarem del model de finançament públicoprivat que se sol seguir per fer una pel·lícula: sigui llargmetratge o curtmetratge. Per fer-ho, comptarem amb el Sr. Francisco Vargas, director de l’Àrea Audiovisual de l’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), que ens explicarà les diverses línies de subvenció obertes actualment i la manera que tenim d’accedir-hi.

A més, intentarem entendre com plantejar un pla de finançament a partir de l’estudi de cas de tres projectes diferents: un TFG, un curtmetratge i un llargmetratge.