Atrás Inscripció oberta CURS INFLUENCER MARKETING 2022: publicitat a les Xarxes Socials i creadors de contingut

Curs adreçat als estudiants de grau de la Universitat Pompeu Fabra
21.12.2021

L'objectiu principal d'aquest curs és impartir una formació avançada en Influencer Marketing als alumnes del grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Pompeu Fabra per completar els seus estudis amb un contingut d’interès, pioner i d’actualitat al seu sector. No obstant, el curs s'adreça a tots els estudiants de grau de la Universitat.

També té com a objectiu mantenir a la universitat actualitzada de les noves formes de publicitat emergents. Convertir a la UPF en pionera en aquesta matèria i posicionar als alumnes amb un certificat que validi la seva formació i coneixements d’Influencer Marketing, desmarcant-los de la seva possible competència al món laboral i ampliant les seves sortides.

Dates i calendari

El curs té una durada de 8 h, repartides en dues sessions de 4 h el dissabte. El calendari i horaris proposats són els següents:

• 12 febrer 2022 de 10 h a 14 h
  • 19 febrer 2022 de 10 h a 14 h

Trobareu informació detallada d'aquest curs i formulari d'inscripció en aquest enllaç.