Atrás 28/10/21: Aula Oberta "Unmemory: el joc que es llegeix, la novel·la que es juga"

Activitat adreçada als estudiants del Grau en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra
11.10.2021

28 d'octubre del 2021

Auditori - Campus del Poblenou - Universitat Pompeu Fabra

@comunicacioUPF

@comunicacioupf

Unmemory: el joc que es llegeix, la novel·la que es juga.

Daniel Calabuig i Beatriz Osorio

Unmemory és un interactiu que hibrida literatura i joc, creant una narrativa gamificada que sumergeix l'usuari en una història de misteri. Els seus creadors ens explicaran com han aconseguit mesclar text literari, recursos interactius i mecàniques de joc, així com ha estat el procés de creació del projecte.

Activitat organitzada per la Facultat de Comunicació, en el marc de l'assignatura Taller de Guió i Disseny d'Interactius del Grau en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra.