Atrás Dos estudiants del Màster en Gestió Estratègica de la Comunicació i Relacions Públiques, finalistes dels premis EUPRERA

01.06.2021

Dos estudiants del Màster en Gestió Estratègica de la Comunicació i Relacions Públiques de la UPF i la University of Stirling han estat nomenats finalistes dels premis de treball final de màster d’EUPRERA (European Public Relations Education and Research Association).

Els premis EUPREA s’atorguen cada any des del 1995 i premien treballs de màster en l’àmbit de les relacions públiques que facin una contribució rellevant en aquest camp. S’atorguen dues modalitats de premis: el “Theoretical Impact Award”, és a dir, aquell que fa una contribució teòrica i acadèmica; i el “Practical Impact Award”, que reconeix els treballs que contribueixen en l’aspecte pràctic i professional de la disciplina.

Els estudiants nominats al premi són: Kars Van Weeren, amb el treball “Representation of the triple bottom line: A mixed method approach to CSR communication of renewable energy companyies”, i Iris López Wyld, amb el treball “Sexual Violation, Weinstein and Speaking Out: The role of públic relations and media in legitimising accounts of sexual violation”. Ambdós treballs estan nominats en la primera categoria: “Theoretical Impact Award”.

Està previst que els guanyadors es proclamin el proper mes d’octubre. Desitgem molta sort a tots dos candidats!