Atrás Nou assumpte admès a la Clínica Jurídica de la UPF: recurs contra la denegació d'asil d'una família de dissidents veneçolans

02.03.2022

La Clínica Jurídica de la UPF assumeix la defensa d'un estudiant veneçolà i de la seva família en el recurs contra la denegació d'asil a Espanya per motiu de persecució política. L'equip de treball està liderat per l'estudiant Lorena González sota la direcció del professor i advocat José Javier Ordóñez. Les persones en risc de ser deportades formen part de grups d'intel·lectuals universitaris que s'han significat políticament a favor de la democràcia i de la defensa dels drets humans a Veneçuela.