brasilia-head-2

La primavera del 2011, la UPF va concórrer, juntament amb altres nou universitats (dues europees i set llatinoamericanes) a la tercera i última convocatòria del programa ALFA. El Projecte presentat va ser seleccionat, amb la concessió d'una subvenció de la Comissió Europea de 992.361 euros per a un període de tres anys.

Després de la darrera trobada a Valdivia l'abril del 2013, el proper esdeveniment de la Xarxa DHES es va realitzar al setembre de 2013 a la capital del Brasil. En aquest cas, doncs, la Universidade de Brasilia va ser institució amfitriona. El gruix d'activitats giraren entorn a les Oficines de Drets Humans i preneren forma de diversos seminaris, conferències i debats.

L'obertura de les jornades, el dimecres 11, va ser a càrrec de George Galindo (UdB) i Alejandro Saiz Arnaiz (UPF), seguida de la participació de Valter Roberto Silvério (UFSC), Dione Moura (UdB) i Lola González Ayala (UC3M). A continuació, es va realitzar un debat i, més endavant, la presentació de bones pràctiques en l'àmbit d'accessibilitat i permanència de la Dona a la universitat. El dia següent, aquest esdeveniment es va centrar en analitzar polítiques en el camp de persones discapacitades, així com de pobles Indígenes i Afrodescendents. Finalment, el darrer dia es va reservar per diverses sessions de treball i reunions organitzatives de la Xarxa.

DESCÀRREGUES PÚBLIQUES
  > Programa provisional
  > Galeria de fotografies
  > Cartell