22.03.2013

Trobada Xarxa DHES a la Universitat Austral de Xile: drets humans de grups vulnerables

banner_meeting_valdivia.xsmall

La trobada de la Xarxa DHES a Valdivia tindrà lloc del 9 al 12 d'abril a la Universitat Austral de Xile. En aquesta ocasió, aquesta iniciativa es centrarà en analitzar els drets humans dels grups vulnerables.

Drets humans de grups vulnerables

Per aquest propòsit, s'han programat diferents ponències sobre la base d'àmbits d'interès. En concret, la trobada tractarà la protecció dels drets humans dels infants i adolescents, en la primera jornada; les condicions d'igualtat en relació a les persones amb discapacitat, el segon dia; el gènere i els pobles originaris i afrodescendents, el dijous 11; i, finalment, s'analitzarà el vincle entre drets humans i diversitat sexual, en l'última jornada.

Aquest esdeveniment, en el marc de les trobades programades per la Xarxa DHES, tindrà una organització similar pel que fa a les diferents ponències. En aquest sentit, es realitzaran ponències de context general, altres que aportin la perspectiva del sistema internacional, i, d'altra banda, les que proporcionaran la visió des del Sistema Interamericà.

Actualització de la Intranet

Els membres de la Xarxa DHES ja poden trobar a la Intranet diferents continguts relacionats amb els esdeveniments de Valdivia: el programa provisional i altra informació útil. Així mateix, en els pròxims dies estarà disponible per a descàrrega els diferents documents de cada ponència.