08.02.2013

Inscripcions obertes al Programa de Postgrau en Dret de la Universitat de Brasília

u_brasiliaLa Universitat de Brasília ha obert recentment el període per tramitar sol·licituds per a cursar el seu programa de postgrau en Dret.

El Programa de Postgrau de la UNB es basa en un estudi ampli i divers dels reptes que planteja l'articulació de l'Estat de Dret i les Constitucions en les societats contemporànies, tant a nivell nacional com internacional, així com en l'anàlisi dels enfocaments teòrics que ens aproximen als desafiaments actuals. La complexitat social sembla requerir d'una certa interdisciplinarietat, aportant una perspectiva analítica més oberta que revisi els conceptes tradicionals i defineixi nous plantejaments. El Programa de Posrgrau de la UNB, en aquest sentit, aporta un enfocament ric, plural i polivalent, traçant un programa d'estudis que integra Dret Constitucional i Teoria Constitucional, Teoria dels Drets Fonamentals, Teoria de l'Estat, Filosofia Política i Sociologia del Dret, entre d'altres.

La Universitat de Brasilia ofereix un ampli ventall de línies de recerca d'especialització per als seus estudiants. En concret, es proposen cinc vies: "Pluralisme Jurídic", "Constitució i Democràcia", "Sistemes de Justícia, Drets Humans i Educació Juridica", "Globalització, Transformacions del Dret i Economia", "Drets metaindividuals, Procès i orígens romans". Aquests vies, en tot cas, comparteixen d'un contingut central.

El Programa de Postgrau es composa d'un Màster i un Doctorat. Podeu ampliar informació respectiva al funcionament del procés de sel·lecció, els requesits i les dates concretes en enllaços que s'adjunten.

Descarregar .pdf informatiu sobre el Programa de Postrgau
    Pàgina web del Postgrau