20.11.2013

Convocatòria per ponències i panells de discussió de la XV Conferència de la International Association for the Study of Forced Migration

La IASFM és una organització que reuneix acadèmics, professionals i pensadors de polítiques públiques -nacionals i internacionals- en matèria de migració forçada. La IASFM va ser creada a través d'una aliança entre tres dels principals centres acadèmics d'investigació en matèria de refugiats i desplaçament forçat al Nord Global: El Refugee Study Center d'Oxford, l'Institute of International Migration de Georgetown i el Centre for Refugee Studies de la universitat de York. Amb el pas del temps s'han integrat a aquesta iniciativa centres acadèmics del Sud Global com el Mahanirban Calcutta Research Group o el Refugee Law Project, de la universitat de Makerere (Uganda).

La IASFM obre la convocatòria per a la presentació de propostes de ponències i panells de discussió, en el que constitueix una oportunitat única d'establir diàleg amb experts del Nord i del Sud Global. La Conferència es desenvoluparà a Bogotà entre el 15 i el 18 de juliol de 2014 i té com a tema central la relació entre pau i migració forçada. El document de la convocatòria es pot trobar aquí.