04.07.2013

Trobada a Brasília: setembre 2013

La Universidade de Brasília acollirà el proper setembre una trobada de la xarxa DHES. Entre l'11 i el 13 d'aquest mes, s'han programat diferents activitats entorn a les Oficines de Drets Humans.

bras_trob

Després de la darrera trobada a Valdivia l'abril del 2013, el proper esdeveniment de la Xarxa DHES es realitzarà a la capital del Brasil. En aquest cas, doncs, la Universidade de Brasilia serà institució amfitriona. El gruix d'activitats girarà entorn a les Oficines de Drets Humans i prendrà forma de diversos seminaris, conferències i debats.

L'obertura de les jornades, el dimecres 11, serà a càrrec de George Galindo (UnB), seguida de la participació de Valter Roberto Silvério (UFSCar), Dione Moura (UnB) i Lola González Ayala (UC3M). A continuació, es realitzarà un debat i, més endavant, la presentació de bones pràctiques en l'àmbit d'accessibilitat i permanència de la Dona a la universitat. El dia següent, aquest esdeveniment es centrarà en analitzar polítiques en el camp de persones discapacitades, així com de pobles Indígenes i Afrodescendents. Finalment, el darrer dia es reserva per diverses sessions de treball i reunions organitzatives de la Xarxa.

Els membres de la Xarxa DHES ja poden consultar el programa provisional a la Intranet del projecte, que s'anirà actualitzant progressivament amb tota la informació de les jornades.

Descàrregues
     Programa provisional