25.04.2014

La Universidad de los Andes celebra un cinema fòrum en el marc de les Conferències Descentralitzades

cineforo_andes

El dimarts 29 d'abril la Universidad de los Andes realitza un esdeveniment en forma de cinema fòrum al voltant d'el principi de justícia universal en acció. L'acte s'iniciarà amb la visualització de la pel·lícula Chausseurs de crimes i prosseguirà amb la intervenció de diversos comentaristes.

Entre els participants es troben Beatriz Sánchez i Farid Benavides, professors de la Facultat de Dret de la Universidad de los Andes, i Juan José Lozano, cineasta colombo-suís. L'acte es realitza de 12:00 a 14:00 h, a l'aula Hemicicle 002 de la Universitat dels Andes.

Aquest esdeveniment forma part de les Conferències Descentralitzades organitzades per la Xarxa DHES en matèria de Drets Humans.

[+] Cartell