22.12.2016

Video divulgatiu sobre l'aprenentatge basat en problemes

La Fundación Dr. Antoni Esteve ha creat un video divulgatiu sobre la proposta aplicada a la docència biomèdica del mètode docent "Aprendizaje Basado en Problemas", La realizació s'ha dut a terme en un entorn acadèmic real gràcies a la col·laboració de la Universitat Pompeu Fabra.

La Fundación Dr. Antoni Esteve té una llarga trajectòria en la impartició del curs "Aprendizaje Basado en Problemas" a tot el territori espanyol. Per mitjà d'aquests cursos orientats a docents, es pretén integrar totalment aquesta metodologia a tots els centres educatius del territori. El catedràtic de farmacologia de la UPF, Josep-Eladi Baños, i la coordinadora de formació al professorat de secundària de ciències de la UPF, Mar Carrió , són els encarregats de portar a terme aquestes sessions.  Les inscripcions a la propera edició del curs   Aprendizaje Basado en Problemas en la docencia biomédica, que tindrà lloc a Castelló, els dies 25 y 26 de gener, en col·aboració amb la Universitat Jaume l, ja estan obertes.

Enllaç al vídeo.