18.01.2017

FutureLearn Academic Network: The Educator Experience

27 de gener 2017

Sala 55.309 (Edifici Tanger)
Campus del Poblenou
Tànger, 122-140 - 08018 Barcelona
Com arribar-hi

FL_HEROBANNER_1_1400x933

El 27 de gener tindrà lloc al Campus Poblenou la jornada « FutureLearn Academic Network: The Educator Experience», organitzada pel CLIK (Centre per a la Innovació en Aprenentatge i Coneixement) i els membres de la secció " Educational Technologies" del grup de recerca de tecnologies interactives de la Universitat Pompeu Fabra.

La reunió es presenta com una jornada de reflexió entre els partners de la xarxa FutureLearn sobre la recerca, l'impacte i l'acollida dels MOOC en l'educació. Sir Timothy O'Shea, rector de la Universitat d'Edimburg, obrirà la jornada amb una conferència inaugural sobre l'estratègia de desenvolupament dels MOOC a la Universitat d'Edimburg, que abasta la producció de 64 cursos de màsters en línia.

FutureLearn Academic Network (FLAN) és una xarxa d' universitats pioneres arreu del món que promou la recerca en cursos online oberts i massius, els MOOC. Els membres del FLAN analitzen nous mètodes d'aprenentatge per millorar el disseny d'aquest tipus de cursos, descobrir noves aproximacions a l'aprenentatge massiu i investigar noves formes d'avaluació massiva.

PROGRAMA

Inscripcions: Per confirmar assistència, si us plau, escriviu un correu electrònic a clik@upf.edu amb el vostre nom, cognom i departament al qual pertanyeu. Indiqueu si voleu assistir només a la conferència inaugural o a tota la jornada. Posteriorment rebreu la confirmació de la vostra inscripció.

STREAMING (disponible el dia de l'esdeveniment)