Vés enrere JENUI 2022: L’espai d’Innovació i Qualitat Docent de l’Escola d’Enginyeria i Departament TIC de la UPF presenta l’anàlisi de l’impacte pre-post pandèmia en escenaris educatius en línia i híbrids

19.07.2022

El passat 8 de Juliol la pedagoga de l’espai d’Innovació i Qualitat Docent de l’Escola d’Enginyeria i Departament TIC va participar a les Jornadas de Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI) celebrades a A Coruña presentant el treball “Impacte pre-post pandèmia en escenaris educatius en línia i híbrids: el cas de l'Escola d'Enginyeria de la Universitat Pompeu Fabra”, escrit en col·laboració amb la Davinia Hernández-Leo i l’Enric Peig Olivé.

Les actes de la Jornada es troben disponibles aquí.