Vés enrere T'acabes d'incorporar a la UPF? Vols millorar la teva formació docent? El 7 de novembre comença la XVII edició del PROGRAMA DE FORMACIÓ INICIAL EN DOCÈNCIA UNIVERSITÀRIA (FIDU)

26.10.2018

El proper ​​7 de novembre comença ​la ​XVII ​edició del PROGRAMA DE FORMACIÓ INICIAL EN DOCÈNCIA UNIVERSITÀRIA (FIDU)​, un programa coordinat pel CLIK amb una àmplia experiència en la formació inicial del professorat novell de la UPF,​ que pretén oferir formació pedagògica i didàctica ​per a possibilitar la millora dels processos d'ensenyament i d'aprenentatge, de la innovació i de la qualitat professional.

Aquest programa va adreçat a professorat de nova incorporació a la UPF que vulgui millorar les seves estratègies docents, professorat de la UPF amb contracte vigent que faci més de 2 anys que imparteix docència i que vulgui adquirir noves eines per millorar la seva qualitat docent i a docents i investigadors de la UPF amb contracte vigent que estiguin cursant un programa de postgrau (màster, doctorat) o que s'hagin doctorat en els darrers tres anys.

Més informació i inscripcions a la web del CLIK (FIDU): https://www.upf.edu/ca/web/clik/formacio-inicial