Vés enrere Obert el call for papers del CIDUI 2018 (fins al 21 de gener)

Obert el call for papers del CIDUI 2018 (fins al 21 de gener)

22.11.2017

Ens plau informar-vos sobre el X CIDUI tindrà lloc al Palau de Congressos de Girona, els dies 4, 5 i 6 de juliol de 2018.

Aquesta edició porta per títol “Espais d’aprenentatge: agents de canvi a la universitat”. Una de les conseqüències més importants de la societat del coneixement és la transformació dels espais i temps per a l’aprenentatge. En l’àmbit educatiu, les necessitats dels nous aprenents i el món virtual han obert un ventall de possibilitats dins d’aquesta temàtica.

Una correcta gestió d’aquesta nova dimensió ha de motivar, estimular i connectar l’aprenentatge més enllà de les aules, les universitats necessiten estar connectades amb l’entorn i la societat. Com aconseguim una coherència entre les metodologies docents i els espais i temps d’aprenentatge?

La data límit per a l’enviament de propostes és el 21 de Gener

Per més informació, consulta la nova pàgina web del CIDUI