Vés enrere Estudi sobre la relació entre l’Escola /Departament d’Enginyeries i TIC i empresa

27.09.2016

En el marc del projecte “Mapa del rol de les empreses a les titulacions de Grau i Postgrau de la UCA en l’àmbit de les Enginyeries i TIC; Buscant oportunitats –cerca i anàlisi de sinèrgies-” (PlaQUID 2015-2016), la USQUID ha realitzat un estudi en el que es fa un recull de la relació de la UCA ETIC amb les empreses del sector Tecnològic. L’anàlisi s’ha realitzat considerant les col·laboracions tant des d’un punt de vista acadèmic com de recerca així com identificant potencials empreses per a col·laborar.

L’informe complet està a disposició del professorat de l’ETIC mitjançant la Intranet de la web USQUID.

Seguidament algunes dades de referència: