IMPORTANT ! CAL EDITAR EL CODI FONT PER MODIFICAR ELS PARÀMETRES

Carrer de la Mercè 12

C.e.[email protected]

Funcions

El comissionat o comissionada per al Benestar Planetari té atribuïdes les competències i funcions següents:

• La promoció del projecte de Benestar Planetari a la docència i la recerca.
  • La definició del futur edifici UPF al Mercat del Peix.
  • L'encaix de Benestar Planetari en les polítiques institucionals de sostenibilitat.

Nota biogràfica

Josep Lluís Martí és professor titular de filosofia del dret i política de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. La seva recerca es centra en el següents temes: republicanisme, governança global i teoria democràtica (principalment sobre democràcia deliberativa, democràcia participativa i intel·ligència col·lectiva), i també ha desenvolupat investigacions en teoria del dret, teoria constitucional i filosofia del dret penal.

Ha publicat dotzenes d'articles i diversos llibres, que inclouen La República Deliberativa (Marcial Pons, 2006), Deliberative Democracy and Its Discontents, co-editat amb Samantha Besson (Ashgate, 2006), Legal Republicanism, també co-editat amb Samantha Besson (Oxford University Center for Human Values (Universitat de Princeton, 2008-2009) i Professor Visitant a la Universitat de Richmond (2014). Actualment col·labora amb el GovLab de la Universitat de Nova York en diversos projectes, com CrowdLay i CrowdJustice, relacionats tots amb l'aplicació de noves tecnologies per a la innovació pública i la democratització de les institucions de govern i de l'estat. També participa en un projecte H2020 amb el títol "Reconstructing Democracy in Times of Crisis: a Voter-Centered Perspective”.

Ha estat nomenat pel rector en data 31 de maig del 2021.